طب نادر

خانه تولیدات لوازم نئوپرنی

 

 

 

تولیدات لوازم نئوپرنی

 

 

نئوپرن یا پلی کلروپرن بخشی از خانواده لاستیک های مصنوعی است که از پلیمریزاسیون کلروپرن تولید می شود. پلیمر پلی کلروپرن جزء اصلی نئوپرن است و با مقاومت حرارتی و شیمیایی و همچنین عملکرد دما مشخص می شود.

نقاط قوت نئوپرن

این مواد مصنوعی که معمولا استفاده می شود عبارتند از:

مقاوم در برابر حرارت – طیف مواد اسفنجی سلول بسته نئوپرن آلانتو همگی دارای مشخصات بازدارنده شعله مطابق با طبقه بندی FMVSS302 هستند.

مقاومت شیمیایی – نئوپرن به دلیل توانایی آن در مهار نشدن توسط اسیدها، روغن ها، حلال ها و سایر مواد شیمیایی یک انتخاب محبوب است.

مقاومت در برابر شعله بالا – آلانتو همچنین یک اسفنج سلول بسته نئوپرن (DK1620FR) ارائه می‌کند که دارای ویژگی‌های مقاوم در برابر شعله است که مطابق با طبقه‌بندی UL94 HF1 است.

یک درزگیر عالی – نئوپرن برای ایجاد یک درزگیر برای جلوگیری از ورود آب، رطوبت، گرد و غبار و هوا به حداقل فشرده سازی نیاز دارد.

نئوپرن چه کاربردهایی دارد؟

بسیاری از مشتریان آلانتو از اسفنج سلول بسته نئوپرن در کاربردهای مختلف به دلیل مقاومت عالی در دما، آب و هوا و فشار، از جمله خواص دیگر، استفاده می کنند. صنایع معمولی ارائه شده عبارتند از:

کاربردهای صنعتی

دستکش های نئوپرن یک راه حل عالی برای تماس انسان با مواد سمی بالقوه مانند حلال های هیدروکربنی هستند. این ماده به عنوان یک مانع محافظ عمل می کند و امکان جابجایی کارآمد و ایمن با مواد را در بسیاری از محیط های صنعتی فراهم می کند.

برنامه های کاربردی دریایی

تعدادی از اشکال نئوپرن انتخاب های محبوب برای لباس های مرطوب و دستکش های غواصی هستند – در این موارد، نئوپرن گرمای بدن را حفظ می کند و خاصیت ارتجاعی بالایی دارد.

پیشگیری از آتش سوزی

نئوپرن اغلب ماده انتخابی برای حفاظت در برابر آتش است و برای لوازم جانبی حفاظت از آتش مانند کابینت کپسول آتش نشانی، شیلنگ های اطفا حریق و دستکش های محافظ استفاده می شود.